loading...

جدیدترین مقالات دنیای دندانپزشکی

بازدید : 25
شنبه 25 فروردين 1403 زمان : 17:12

کامپوزیت ips یک کدام از نحوه‌های زیبایی دوست داستنی میباشد. معالجه‌های زیبایی دندان امروزه تنوع متعددی دارا هستند و قسمت بیشتر سرویس ها دندانپزشکی مرتبط با حوزه زیبایی دهن و دندان میباشد. کامپوزیت‌ها یک کدام از متریال‌های اساسی گزینه به کارگیری در زیبایی دندان می‌باشند که به‌شکل متخصص دندانپزشک روکش روی دندان‌ها قرار میگیرند تا ظواهر دندان‌ها یک پارچه‌خیس، صاف‌خیس، سپید و زیباتر چشم خواهد شد.

با این درحال حاضر کامپوزیت‌ها اشکال مختلفی دارا هستند که تفاوت آنان در چگونگی ساخت و ساز، استحکام و متریال گزینه به کارگیری در آنهاست. یکی‌از گونه های پر استفاده کامپوزیت‌ها، کامپوزیت IPS میباشد که درین نوشته‌علمی میخواهیم به تحقیق آن بپردازیم.

در صورتیکه قصد اعمال کامپوزیت IPS را دارید، قطعا با دندانپزشک مشاوره نمائید تا مطمئن گردید این شیوه برای شما مطلوب میباشد. شما می توانید از روش وبسایت با شایسته ترین پزشکان درباره ی باشید. در خلال سیستم انتخاب وقت حضوری قابلیت مشورت کردن آنلاین و تلفنی با پزشکان وجود دارااست.

کامپوزیت ips چیست؟
کامپوزیت IPS جزء سرویس ها دندانپزشکی و کامپوزیت‌های مهیا‌ای میباشد که از پیشین ایجاد شده است. این کامپوزیت که با تیتر IPS Empress Direct نیز شناخته میگردد، یک کامپوزیت بسیار خوشگل و بادوام میباشد که از آن برای روکش دندان‌ها به کار گیری میگردد. این کامپوزیت‌ها در گروه تولید ها ترمیم‌کننده‌های بدون واسطه گروه‌بندی می شوند. این تولیدات مستقیماً برای ترمیم دندان‌ها به کار گیری میشوند.

کامپوزیت های ips از یک ماده سرامیک شیشه‌ای فشرده داغ تنظیم گردیده و به‌تیتر یک کامپوزیت نانوهیبریدی شناخته می گردد. این جنس چگونگی و ساختار به محرمانه دارااست که آن را به آیتم‌ای ایده‌آل برای اکثر ترمیم‌های دندان در جهان تبدیل نموده است.

سرویس ها دندانپزشکی

با شایسته ترین چگونگی از پزشکان رفیعتر

۲۰۰۰+ خدمتمشاهده کلیه
کاربرد کامپوزیت ips (کامپوزیت آمریکایی ips)
IPS Empress Direct یک کامپوزیت بسیار قشنگ برای لبریز کردن حفره‌های دندان‌های قدامی و خلفی میباشد. این کامپوزیت‌های نانوهیبریدی سرامیکی دوام و استحکام بالایی دارا‌هستند و میتوانند برای لبریز کردن حفره‌های دندان‌های قدامی و خلفی گزینه به کار گیری قرار بگیرند.

از آنان برای زیبایی دندان‌ها استعمال میگردد. خلال این کامپوزیت آمریکایی IPS با دوام بالایی که دارااست به‌شکل ویژه برای ارتقاء استحکام تاج دندان‌ها گزینه به کارگیری قرار می گیرد.

با امداد این کامپوزیت‌های از پیشین تشکیل شده و مهیا می‌اقتدار سبک دندان‌ها را به‌شکل سفارشی ترمیم کرد و پیاده سازی لبخند را جاری ساختن اعطا کرد. از کامپوزیت ips برای پوشاندن تغییر تحول رنگ‌های ناخواسته دندان‌ها، سطح های فلزی روی دندان که در معرض روءیت کرد می باشند و لکه‌ها و تیرگی‌های ساخت و ساز گردیده در حیطه قدامی و خلفی به کارگیری می گردد.

متن انگلیسی:
IPS Empress Direct is a universal, nano-hybrid composite for direct restorative and esthetic procedures
ترجمه متن:
کامپوزیت IPS یک کامپوزیت نانوهیبریدی جهانی برای جاری ساختن ترمیم و زیبایی دندان میباشد.

dentaltix
کامپوزیت ips برای چه عده ای مطلوب میباشد؟
کامپوزیت های دندانی IPS یک مورد ترمیمی ایده‌آل برای اشخاصی میباشد که دندان‌های آن‌ها از نگاه سایز و اندازه با هم هماهنگی ندارند و در فیض دندان‌ها سوای نظم میباشند. می‌اقتدار با امداد این روکش‌های کاربردی اندازه دندان‌ها را یکی‌از کرد.

ضمن این هنگامی که دندان‌ها مبتلا ساییدگی و شکستگی می گردند، خصوصاً هنگامی که حاشیه دندان‌های قدامی و خلفی می شکند، کامپوزیت ips برای این اشخاص مطلوب میباشد. در غایت اشخاصی که به جهت سیگار کشیدن زیاد یا این که مصرف آبمیوه‌های رنگی دندان‌هایشان تغییر و تحول رنگ پیدا کرده (مانند دندان‌های رنگ زرد یا این که لکه‌های قهوه‌ای روی دندان‌ها) می توانند از کامپوزیت‌های انجام بی واسطه IPS برای سفیدکردن دندان به کار گیری نمایند.


از کامپوزیت ips برای رفع لک دندان و اصلاح لبخند به کارگیری میشود.
کامپوزیت ips برای چه اشخاصی مطلوب وجود ندارد؟
مانند بقیه معالجه‌های زیبایی با کامپوزیت، کامپوزیت های IPS هم برای اشخاصی که دندان‌های پوسیده دارا هستند مورد قابل قبولی وجود ندارد. از طرفی این معالجه شاید آیتم قابل قبولی برای عده ای که به کاشت دندان نیاز دارا هستند هم نباشد. خلال این، این کامپوزیت‌ها برای عده ای که مسافت دندان‌های آن ها بسیار زیاد میباشد ممکن میباشد آیتم قابل قبولی نباشد.

کاندیدهای مطلوب برای کامپوزیت IPS کاندیدهای نامناسب برای کامپوزیت IPS
کسانی با دندان‌های شلوغ یا این که دارنده اندازه‌های نامتناسب اشخاص با دندان‌های پوسیده
کسانی که دندان‌هایشان در گیر ساییدگی یا این که شکستگی گردیده‌است، خصوصاً در کناره دندان‌های قدامی و خلفی اشخاصی که به کاشت دندان نیاز دارا‌هستند.
اشخاص با دندان‌های تغییر‌و تحول رنگ یافته به جهت سیگار کشیدن زیاد یا این که مصرف آب میوه‌های رنگی (مانند دندان‌های زرد یا این که لکه‌های قهوه‌ای) کسانی با مسافت زیاد میان دندان‌ها
استعمال برای رفع لک دندان و اصلاح لبخند –
کاندید مطلوب و نامناسب کامپوزیت ips
فواید کامپوزیت ips
استعمال از کامپوزیت IPS مزیت‌های متعددی دارااست که موجب گردیده اکثری از اشخاص که کاندید قابل قبولی برای به کارگیری از این کامپوزیت‌ها می باشند این معالجه زیبایی را تعیین نمایند. نخستین از همگی اینکه این کامپوزیت‌ها به‌آسانی میتوانند برای زیبایی دندان‌ها به کارگیری شوند و اثر آنان در زیبایی لبخند بیماران بسیار زیاد میباشد.

وجود تنوع بالایی از سایه‌ها و رنگ‌ها و قابلیت تعیین از در بین گونه های کامپوزیت ips مات و روشن موجب گردیده که بتوان از آن برای تولید ترمیم‌هایی با ظواهر طبیعی بهره برد.

به کار گیری از کامپوزیت های IPS بسیار سهل و ریلکس میباشد و دندانپزشک میتواند در هنگامی کوتاه و فارغ از دردسر بقیه تکنیک‌ها، آن ها را برای مریض نصب نماید. چگونگی و دوام این کامپوزیت‌ها نیز بسیار زیاد میباشد و دوام بالایی را خصوصاً به تاج دندان‌های خلفی و قدامی می بخشد.

حاصل زیبایی به کارگیری از این کامپوزیت‌ها با ماندگاری خوب‌دوران، جابه‌جایی ریلکس برای مواقعی که نیاز به درآوردن کامپوزیت یا این که تغییر تحول آن وجود دارااست، زیبایی‌شناسی کارآمد و همت بالا از سایر فواید کامپوزیت ips میباشد.

نکته قابل توجه دیگر راجع به این نوع کامپوزیت‌ها این میباشد که مواد گزینه به کارگیری در ساختشان استحکام بالایی داراست و به همین استدلال دوران فرصت متعددی روی دندان‌ها سوای تغییر تحول رنگ باقی می ماند. مواد آیتم استعمال در ایجاد کرد این کامپوزیت‌ها نیز سازش بالایی با لثه‌ها داراست و در فیض کمترین معیار عوارض برای بیماران ساخت می‌گردد.

کامپوزیت IPS ایراد دندانت رو اصلاح می‌کنه؟

سوالاتت رو از پزشک معالج بپرس.

پزشک دندانپزشک آنلاینبهترین پزشک معالج دندانپزشک

فرایند کاشت کامپوزیت ips
لمینت متحرک چه گونه میباشد؟ یکی خصوصیت‌های اساسی در زمینه ی کاشت کامپوزیت IPS این میباشد که جاری ساختن آن مغایر اکثر شیوه‌های ترمیمی و زیبایی دندان عدم وضوح متعددی ندارد. در مرحله نخستین مانند هر معالجه زیبایی دیگری دکتر معالج بایستی حالت دهن و دندان مریض را پژوهش کرده و مطمئن گردد که پوسیدگی دندان وجود نداشته باشد.

در‌این مرحله دندانپزشک دندان‌های مریض را برای کاشت کامپوزیت‌ها فراهم می‌نماید. برطرف کردن جرم‌های دندانی، پاک کردن دندان‌ها برای نصب کامپوزیت و معالجه پوسیدگی‌ها و از تمامی اصلی‌خیس معالجه عفونت‌های دهن و دندان در شکل وجود، از اقدامات اول‌ای میباشد که دکتر جاری ساختن می دهد.

وقتی که دندان‌ها تماماً برای نصب روکش‌های کامپوزیت فراهم شدند، دندانپزشک به طور بی نقص دهن و دندان‌ها را کم آب می‌نماید و مطمئن میگردد که هیچ نوع رطوبتی (رطوبت بزاق دهن) روی دندان‌ها نیست. این رطوبت می تواند بازدارنده نصب صحیح کامپوزیت روی دندان‌ها گردد.

درحال حاضر با اعتنا به رنگ دندان‌ها، اندازه و قوانینی که دارا‌هستند شایسته ترین و سازگارترین کامپوزیت ips برای مریض تعیین می شود. دندانپزشک از یک چسب منحصر به فرد که به عبارتی چسب باندینگ میباشد روی دندان‌ها به کار گیری می‌نماید. این چسب روی دندان‌هایی که می بایست کامپوزیت های IPS روی آن قرار بگیرد زده می‌گردد. با تنظیماتی که دندانپزشک درین مرحله ایفا می دهد، یک سطح صاف و مطلوب برای قرار دادن کامپوزیت‌ها ساخت‌و‌ساز می‌گردد.

هم اکنون در مرحله پایان دفعه به نصب کامپوزیت های ips روی سطح دندان‌ها میرسد. دندانپزشک با تعیین رنگ و مال مطلوب کامپوزیت‌ها، یک لایه نازک از آن را روی سطح دندان‌ها می‌چسباند. نکته حائض اهمیت این که معمولاً در‌این طرز نصب کامپوزیت نیازی به تراش دندان وجود ندارد، به دلیل آن که لایه کامپوزیتی که روی دندان‌ها قرار می گیرد بسیار نازک میباشد. صرفا در بعضا مورد ها ممکن میباشد به جهت عدم هماهنگی دربین اندازه‌های دندان‌ها (کوتاه و بلند بودنشان) نیاز باشد که یه خرده تراش دندانی نیز صورت پذیرد.

رنگهای کامپوزیت ips
یک کدام از خصوصیت‌های اصلی کامپوزیت ips این میباشد که آن‌ها در ۳۲ رنگ متفاوت و ۵ سطح شفافیت وجود دارا‌هستند. براین اساس می‌اقتدار از میان رنگ‌های متفاوت، رنگ مطلوب و سازگار با دندان‌های هر مریض را تعیین کرد. بر پایه ی ذوق و سلیقه بیماران و از همگی اساسی‌خیس تشخیص دندانپزشک می‌اقتدار رنگ مطلوب برای دندان‌های هر مریض را گزینش کرد.

طیف رنگی کامپوزیت آی پی اس به گونه ای میباشد که می‌قدرت با گزینش آن‌ها یک ظواهر طبیعی را روی دندان‌ها تشکیل داد. گونه های مات این کامپوزیت‌ها نیز طرف داران متعددی داراست و قادر است زیبایی و دوام بسیار بیشتری را به سطح دندان‌ها بیفزاید.

متن انگلیسی:
It is available in five different translucency levels. Therefore, different types of anatomical features can be faithfully reproduced
ترجمه متن:
کامپوزیت IPS در پنج سطح شفافیت متفاوت وجود داراست، به این ترتیب گونه های مختلفی از خصوصیت‌ها را می‌قدرت بازتولید کرد.

dccshop

کامپوزیت ips در ۳۲ رنگ و ۵ سطح شفافیت ارائه میشود.
معیار ماندگاری کامپوزیت ips
یکی‌از خصوصیت‌های اساسی در زمینه‌ی کامپوزیت IPS این میباشد که آن ها دوام متعددی دارا هستند. استحکام بالای مواد گزینه به کارگیری در ایجاد کرد این کامپوزیت‌ها موجب گردیده که آن ها به‌تیتر یک معالجه زمان بر‌دوران برای ترمیم دندان‌های زخم‌چشم در لحاظ گرفته شوند.

در حالتی که که بیماران محافظت‌های مورد نیاز را اجرا دهند و همگی نکات و آیین نامه‌های دکتر معالج را رعایت نمایند، سال‌ها می توانند این کامپوزیت های IPS را روی دندان‌ها داشته باشند. با این درحال حاضر در شکل عدم رعایت نکات نگهداری از کامپوزیت IPS، این روکش‌ها نیز در گیر شکستگی، لکه و ساییدگی میشوند.

استعداد پیش از کامپوزیت IPS
برای مهیا شدن جهت ایفا معالجه زیبایی دندان با کامپوزیت های آی پی اس مایحتاج میباشد که قطعاً پیش از معالجه دندان‌ها از حیث تمیزی، تن درستی و عدم پوسیدگی آنالیز شوند. در شکل وجود عفونت‌های فعال دهن و دندان احتمالاً پزشک معالج از داروهایی برای رفع عفونت به کارگیری می‌نماید و تا از میان رفتن عفونت‌های دندانی چشم به راه می ماند. در روز معالجه هم می بایست مطلقاً بهداشت دهن و دندان رعایت گردد و دندان‌ها به طور بی نقص با نخ دندان و مسواک پاک شوند.

حفظ های پس از کامپوزیت ips
رعایت نکات نگهداری بعداز ایفا کامپوزیت ips اثر متعددی روی ترازو ماندگاری این معالجه زیبایی داراست. نخستین از همگی می بایست دست‌کم برای دوران ۲۴ ساعت بعداز معالجه از مصرف هر نوع آب میوه رنگی و اسیدی مانند قهوه، دمنوش و نوشابه پرهیز کرد. مصرف غذاهای رنگی هم تا ۲۴ ساعت پس از معالجه ممنوع میباشد.

مانند هر نحوه زیبایی و درمانی دیگری بایستی بعداز ایفا کامپوزیت IPS هم مراقب بهداشت دهن و دندان بود. پاک کردن دندان‌ها بعداز هر وعده غذایی و مسواک زدن بایستگی متعددی داراست. ولی توجه نمائید که به طبعً از یک مسواک قابل انعطاف و یک خمیردندان مطلوب با روکش‌های دندانی استعمال فرمائید.

بعداز معالجه کامپوزیت ips هم می بایست حفظ گاز زدن و شیوه میل کردن غذاها باشید. از گاز زدن میوه‌های محکم مانند سیب و هویج یا این که تناول کردن غذاهایی که میتواند موجب شکستگی و زخم به کامپوزیت‌ها گردد پرهیز کنید. سیگار کشیدن یا این که استعمال دخانیات می تواند روی ماندگاری و چگونگی کامپوزیت‌های IPS اثر بگذارد؛ براین اساس بدین قضیه خیلی اعتنا نمایید.

در غایت این که می بایست جلسات چکاپ خویش را جاری ساختن دهید و نسبتاًً شش ماه یک توشه برای ملاقات با دندانپزشکتان وقت بگیرید. ایفا روتین‌های نگهداری از دندان و اعمال کارهایی مانند پولیش دندان در مطب دندانپزشکی میتواند به ماندگاری و مراقبت چگونگی کامپوزیت آی پی اس یاری متعددی نماید.

کامپوزیت ips یک کدام از نحوه‌های زیبایی دوست داستنی میباشد. معالجه‌های زیبایی دندان امروزه تنوع متعددی دارا هستند و قسمت بیشتر سرویس ها دندانپزشکی مرتبط با حوزه زیبایی دهن و دندان میباشد. کامپوزیت‌ها یک کدام از متریال‌های اساسی گزینه به کارگیری در زیبایی دندان می‌باشند که به‌شکل متخصص دندانپزشک روکش روی دندان‌ها قرار میگیرند تا ظواهر دندان‌ها یک پارچه‌خیس، صاف‌خیس، سپید و زیباتر چشم خواهد شد.

با این درحال حاضر کامپوزیت‌ها اشکال مختلفی دارا هستند که تفاوت آنان در چگونگی ساخت و ساز، استحکام و متریال گزینه به کارگیری در آنهاست. یکی‌از گونه های پر استفاده کامپوزیت‌ها، کامپوزیت IPS میباشد که درین نوشته‌علمی میخواهیم به تحقیق آن بپردازیم.

در صورتیکه قصد اعمال کامپوزیت IPS را دارید، قطعا با دندانپزشک مشاوره نمائید تا مطمئن گردید این شیوه برای شما مطلوب میباشد. شما می توانید از روش وبسایت با شایسته ترین پزشکان درباره ی باشید. در خلال سیستم انتخاب وقت حضوری قابلیت مشورت کردن آنلاین و تلفنی با پزشکان وجود دارااست.

کامپوزیت ips چیست؟
کامپوزیت IPS جزء سرویس ها دندانپزشکی و کامپوزیت‌های مهیا‌ای میباشد که از پیشین ایجاد شده است. این کامپوزیت که با تیتر IPS Empress Direct نیز شناخته میگردد، یک کامپوزیت بسیار خوشگل و بادوام میباشد که از آن برای روکش دندان‌ها به کار گیری میگردد. این کامپوزیت‌ها در گروه تولید ها ترمیم‌کننده‌های بدون واسطه گروه‌بندی می شوند. این تولیدات مستقیماً برای ترمیم دندان‌ها به کار گیری میشوند.

کامپوزیت های ips از یک ماده سرامیک شیشه‌ای فشرده داغ تنظیم گردیده و به‌تیتر یک کامپوزیت نانوهیبریدی شناخته می گردد. این جنس چگونگی و ساختار به محرمانه دارااست که آن را به آیتم‌ای ایده‌آل برای اکثر ترمیم‌های دندان در جهان تبدیل نموده است.

سرویس ها دندانپزشکی

با شایسته ترین چگونگی از پزشکان رفیعتر

۲۰۰۰+ خدمتمشاهده کلیه
کاربرد کامپوزیت ips (کامپوزیت آمریکایی ips)
IPS Empress Direct یک کامپوزیت بسیار قشنگ برای لبریز کردن حفره‌های دندان‌های قدامی و خلفی میباشد. این کامپوزیت‌های نانوهیبریدی سرامیکی دوام و استحکام بالایی دارا‌هستند و میتوانند برای لبریز کردن حفره‌های دندان‌های قدامی و خلفی گزینه به کار گیری قرار بگیرند.

از آنان برای زیبایی دندان‌ها استعمال میگردد. خلال این کامپوزیت آمریکایی IPS با دوام بالایی که دارااست به‌شکل ویژه برای ارتقاء استحکام تاج دندان‌ها گزینه به کارگیری قرار می گیرد.

با امداد این کامپوزیت‌های از پیشین تشکیل شده و مهیا می‌اقتدار سبک دندان‌ها را به‌شکل سفارشی ترمیم کرد و پیاده سازی لبخند را جاری ساختن اعطا کرد. از کامپوزیت ips برای پوشاندن تغییر تحول رنگ‌های ناخواسته دندان‌ها، سطح های فلزی روی دندان که در معرض روءیت کرد می باشند و لکه‌ها و تیرگی‌های ساخت و ساز گردیده در حیطه قدامی و خلفی به کارگیری می گردد.

متن انگلیسی:
IPS Empress Direct is a universal, nano-hybrid composite for direct restorative and esthetic procedures
ترجمه متن:
کامپوزیت IPS یک کامپوزیت نانوهیبریدی جهانی برای جاری ساختن ترمیم و زیبایی دندان میباشد.

dentaltix
کامپوزیت ips برای چه عده ای مطلوب میباشد؟
کامپوزیت های دندانی IPS یک مورد ترمیمی ایده‌آل برای اشخاصی میباشد که دندان‌های آن‌ها از نگاه سایز و اندازه با هم هماهنگی ندارند و در فیض دندان‌ها سوای نظم میباشند. می‌اقتدار با امداد این روکش‌های کاربردی اندازه دندان‌ها را یکی‌از کرد.

ضمن این هنگامی که دندان‌ها مبتلا ساییدگی و شکستگی می گردند، خصوصاً هنگامی که حاشیه دندان‌های قدامی و خلفی می شکند، کامپوزیت ips برای این اشخاص مطلوب میباشد. در غایت اشخاصی که به جهت سیگار کشیدن زیاد یا این که مصرف آبمیوه‌های رنگی دندان‌هایشان تغییر و تحول رنگ پیدا کرده (مانند دندان‌های رنگ زرد یا این که لکه‌های قهوه‌ای روی دندان‌ها) می توانند از کامپوزیت‌های انجام بی واسطه IPS برای سفیدکردن دندان به کار گیری نمایند.


از کامپوزیت ips برای رفع لک دندان و اصلاح لبخند به کارگیری میشود.
کامپوزیت ips برای چه اشخاصی مطلوب وجود ندارد؟
مانند بقیه معالجه‌های زیبایی با کامپوزیت، کامپوزیت های IPS هم برای اشخاصی که دندان‌های پوسیده دارا هستند مورد قابل قبولی وجود ندارد. از طرفی این معالجه شاید آیتم قابل قبولی برای عده ای که به کاشت دندان نیاز دارا هستند هم نباشد. خلال این، این کامپوزیت‌ها برای عده ای که مسافت دندان‌های آن ها بسیار زیاد میباشد ممکن میباشد آیتم قابل قبولی نباشد.

کاندیدهای مطلوب برای کامپوزیت IPS کاندیدهای نامناسب برای کامپوزیت IPS
کسانی با دندان‌های شلوغ یا این که دارنده اندازه‌های نامتناسب اشخاص با دندان‌های پوسیده
کسانی که دندان‌هایشان در گیر ساییدگی یا این که شکستگی گردیده‌است، خصوصاً در کناره دندان‌های قدامی و خلفی اشخاصی که به کاشت دندان نیاز دارا‌هستند.
اشخاص با دندان‌های تغییر‌و تحول رنگ یافته به جهت سیگار کشیدن زیاد یا این که مصرف آب میوه‌های رنگی (مانند دندان‌های زرد یا این که لکه‌های قهوه‌ای) کسانی با مسافت زیاد میان دندان‌ها
استعمال برای رفع لک دندان و اصلاح لبخند –
کاندید مطلوب و نامناسب کامپوزیت ips
فواید کامپوزیت ips
استعمال از کامپوزیت IPS مزیت‌های متعددی دارااست که موجب گردیده اکثری از اشخاص که کاندید قابل قبولی برای به کارگیری از این کامپوزیت‌ها می باشند این معالجه زیبایی را تعیین نمایند. نخستین از همگی اینکه این کامپوزیت‌ها به‌آسانی میتوانند برای زیبایی دندان‌ها به کارگیری شوند و اثر آنان در زیبایی لبخند بیماران بسیار زیاد میباشد.

وجود تنوع بالایی از سایه‌ها و رنگ‌ها و قابلیت تعیین از در بین گونه های کامپوزیت ips مات و روشن موجب گردیده که بتوان از آن برای تولید ترمیم‌هایی با ظواهر طبیعی بهره برد.

به کار گیری از کامپوزیت های IPS بسیار سهل و ریلکس میباشد و دندانپزشک میتواند در هنگامی کوتاه و فارغ از دردسر بقیه تکنیک‌ها، آن ها را برای مریض نصب نماید. چگونگی و دوام این کامپوزیت‌ها نیز بسیار زیاد میباشد و دوام بالایی را خصوصاً به تاج دندان‌های خلفی و قدامی می بخشد.

حاصل زیبایی به کارگیری از این کامپوزیت‌ها با ماندگاری خوب‌دوران، جابه‌جایی ریلکس برای مواقعی که نیاز به درآوردن کامپوزیت یا این که تغییر تحول آن وجود دارااست، زیبایی‌شناسی کارآمد و همت بالا از سایر فواید کامپوزیت ips میباشد.

نکته قابل توجه دیگر راجع به این نوع کامپوزیت‌ها این میباشد که مواد گزینه به کارگیری در ساختشان استحکام بالایی داراست و به همین استدلال دوران فرصت متعددی روی دندان‌ها سوای تغییر تحول رنگ باقی می ماند. مواد آیتم استعمال در ایجاد کرد این کامپوزیت‌ها نیز سازش بالایی با لثه‌ها داراست و در فیض کمترین معیار عوارض برای بیماران ساخت می‌گردد.

کامپوزیت IPS ایراد دندانت رو اصلاح می‌کنه؟

سوالاتت رو از پزشک معالج بپرس.

پزشک دندانپزشک آنلاینبهترین پزشک معالج دندانپزشک

فرایند کاشت کامپوزیت ips
لمینت متحرک چه گونه میباشد؟ یکی خصوصیت‌های اساسی در زمینه ی کاشت کامپوزیت IPS این میباشد که جاری ساختن آن مغایر اکثر شیوه‌های ترمیمی و زیبایی دندان عدم وضوح متعددی ندارد. در مرحله نخستین مانند هر معالجه زیبایی دیگری دکتر معالج بایستی حالت دهن و دندان مریض را پژوهش کرده و مطمئن گردد که پوسیدگی دندان وجود نداشته باشد.

در‌این مرحله دندانپزشک دندان‌های مریض را برای کاشت کامپوزیت‌ها فراهم می‌نماید. برطرف کردن جرم‌های دندانی، پاک کردن دندان‌ها برای نصب کامپوزیت و معالجه پوسیدگی‌ها و از تمامی اصلی‌خیس معالجه عفونت‌های دهن و دندان در شکل وجود، از اقدامات اول‌ای میباشد که دکتر جاری ساختن می دهد.

وقتی که دندان‌ها تماماً برای نصب روکش‌های کامپوزیت فراهم شدند، دندانپزشک به طور بی نقص دهن و دندان‌ها را کم آب می‌نماید و مطمئن میگردد که هیچ نوع رطوبتی (رطوبت بزاق دهن) روی دندان‌ها نیست. این رطوبت می تواند بازدارنده نصب صحیح کامپوزیت روی دندان‌ها گردد.

درحال حاضر با اعتنا به رنگ دندان‌ها، اندازه و قوانینی که دارا‌هستند شایسته ترین و سازگارترین کامپوزیت ips برای مریض تعیین می شود. دندانپزشک از یک چسب منحصر به فرد که به عبارتی چسب باندینگ میباشد روی دندان‌ها به کار گیری می‌نماید. این چسب روی دندان‌هایی که می بایست کامپوزیت های IPS روی آن قرار بگیرد زده می‌گردد. با تنظیماتی که دندانپزشک درین مرحله ایفا می دهد، یک سطح صاف و مطلوب برای قرار دادن کامپوزیت‌ها ساخت‌و‌ساز می‌گردد.

هم اکنون در مرحله پایان دفعه به نصب کامپوزیت های ips روی سطح دندان‌ها میرسد. دندانپزشک با تعیین رنگ و مال مطلوب کامپوزیت‌ها، یک لایه نازک از آن را روی سطح دندان‌ها می‌چسباند. نکته حائض اهمیت این که معمولاً در‌این طرز نصب کامپوزیت نیازی به تراش دندان وجود ندارد، به دلیل آن که لایه کامپوزیتی که روی دندان‌ها قرار می گیرد بسیار نازک میباشد. صرفا در بعضا مورد ها ممکن میباشد به جهت عدم هماهنگی دربین اندازه‌های دندان‌ها (کوتاه و بلند بودنشان) نیاز باشد که یه خرده تراش دندانی نیز صورت پذیرد.

رنگهای کامپوزیت ips
یک کدام از خصوصیت‌های اصلی کامپوزیت ips این میباشد که آن‌ها در ۳۲ رنگ متفاوت و ۵ سطح شفافیت وجود دارا‌هستند. براین اساس می‌اقتدار از میان رنگ‌های متفاوت، رنگ مطلوب و سازگار با دندان‌های هر مریض را تعیین کرد. بر پایه ی ذوق و سلیقه بیماران و از همگی اساسی‌خیس تشخیص دندانپزشک می‌اقتدار رنگ مطلوب برای دندان‌های هر مریض را گزینش کرد.

طیف رنگی کامپوزیت آی پی اس به گونه ای میباشد که می‌قدرت با گزینش آن‌ها یک ظواهر طبیعی را روی دندان‌ها تشکیل داد. گونه های مات این کامپوزیت‌ها نیز طرف داران متعددی داراست و قادر است زیبایی و دوام بسیار بیشتری را به سطح دندان‌ها بیفزاید.

متن انگلیسی:
It is available in five different translucency levels. Therefore, different types of anatomical features can be faithfully reproduced
ترجمه متن:
کامپوزیت IPS در پنج سطح شفافیت متفاوت وجود داراست، به این ترتیب گونه های مختلفی از خصوصیت‌ها را می‌قدرت بازتولید کرد.

dccshop

کامپوزیت ips در ۳۲ رنگ و ۵ سطح شفافیت ارائه میشود.
معیار ماندگاری کامپوزیت ips
یکی‌از خصوصیت‌های اساسی در زمینه‌ی کامپوزیت IPS این میباشد که آن ها دوام متعددی دارا هستند. استحکام بالای مواد گزینه به کارگیری در ایجاد کرد این کامپوزیت‌ها موجب گردیده که آن ها به‌تیتر یک معالجه زمان بر‌دوران برای ترمیم دندان‌های زخم‌چشم در لحاظ گرفته شوند.

در حالتی که که بیماران محافظت‌های مورد نیاز را اجرا دهند و همگی نکات و آیین نامه‌های دکتر معالج را رعایت نمایند، سال‌ها می توانند این کامپوزیت های IPS را روی دندان‌ها داشته باشند. با این درحال حاضر در شکل عدم رعایت نکات نگهداری از کامپوزیت IPS، این روکش‌ها نیز در گیر شکستگی، لکه و ساییدگی میشوند.

استعداد پیش از کامپوزیت IPS
برای مهیا شدن جهت ایفا معالجه زیبایی دندان با کامپوزیت های آی پی اس مایحتاج میباشد که قطعاً پیش از معالجه دندان‌ها از حیث تمیزی، تن درستی و عدم پوسیدگی آنالیز شوند. در شکل وجود عفونت‌های فعال دهن و دندان احتمالاً پزشک معالج از داروهایی برای رفع عفونت به کارگیری می‌نماید و تا از میان رفتن عفونت‌های دندانی چشم به راه می ماند. در روز معالجه هم می بایست مطلقاً بهداشت دهن و دندان رعایت گردد و دندان‌ها به طور بی نقص با نخ دندان و مسواک پاک شوند.

حفظ های پس از کامپوزیت ips
رعایت نکات نگهداری بعداز ایفا کامپوزیت ips اثر متعددی روی ترازو ماندگاری این معالجه زیبایی داراست. نخستین از همگی می بایست دست‌کم برای دوران ۲۴ ساعت بعداز معالجه از مصرف هر نوع آب میوه رنگی و اسیدی مانند قهوه، دمنوش و نوشابه پرهیز کرد. مصرف غذاهای رنگی هم تا ۲۴ ساعت پس از معالجه ممنوع میباشد.

مانند هر نحوه زیبایی و درمانی دیگری بایستی بعداز ایفا کامپوزیت IPS هم مراقب بهداشت دهن و دندان بود. پاک کردن دندان‌ها بعداز هر وعده غذایی و مسواک زدن بایستگی متعددی داراست. ولی توجه نمائید که به طبعً از یک مسواک قابل انعطاف و یک خمیردندان مطلوب با روکش‌های دندانی استعمال فرمائید.

بعداز معالجه کامپوزیت ips هم می بایست حفظ گاز زدن و شیوه میل کردن غذاها باشید. از گاز زدن میوه‌های محکم مانند سیب و هویج یا این که تناول کردن غذاهایی که میتواند موجب شکستگی و زخم به کامپوزیت‌ها گردد پرهیز کنید. سیگار کشیدن یا این که استعمال دخانیات می تواند روی ماندگاری و چگونگی کامپوزیت‌های IPS اثر بگذارد؛ براین اساس بدین قضیه خیلی اعتنا نمایید.

در غایت این که می بایست جلسات چکاپ خویش را جاری ساختن دهید و نسبتاًً شش ماه یک توشه برای ملاقات با دندانپزشکتان وقت بگیرید. ایفا روتین‌های نگهداری از دندان و اعمال کارهایی مانند پولیش دندان در مطب دندانپزشکی میتواند به ماندگاری و مراقبت چگونگی کامپوزیت آی پی اس یاری متعددی نماید.

برچسب ها متخصص دندانپزشک ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 275
  • بازدید سال : 1630
  • بازدید کلی : 2313
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی